قوانین

ارسال رایگان

کلیه سفارش‌های بالای ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان شامل ارسال رایگان می‌شود.

اگر تصمیم به تعویض و یا برگشت کالا را دارید:

حتما تا 2 روزپس از تحویل سفارش خود با واحد امور مشتریان ( از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸) با شماره ۰۹۳۳۶۰۶۶۲۰۶ تماس گرفته و به واحد پشتیبانی اطلاع دهید .در صورت تایید برگشت، تا 7 روز با هماهنگی واحد پشتیبانی کالا را به وسیله پست به آدرس دفتر مرکزی ارسال کنید.

در صورتی که علت تعویض کالا سایز محصول مورد نظر باشد در صورت اتمام موجودی تعویض با کالای دیگر به همان مبلغ یا کالایی با مبلغ بیشتر صورت میگردد.

وضعیت کالاهای تعویضی چگونه باید باشد؟

کالای مرجوعی یا تعویضی باید در حالت نو و استفاده نشده باشند و همچنین بدون آثار لک و بوی عطر و بدن و دارای لیبل باشند.

کدام کالاها را نمی‌توان مرجوع کرد؟

کالاهایی مانند اکسسوری‌ها ( گل سر، گوشواره، گردنبند، جوراب، کلاه و لباس زیر) قابل تعویض نمی‌باشند.

آیا هنگام فروش ویژه تعویض کالا امکان‌پذیر می‌باشد؟

تعویض کالا در آیتم‌های داری تخفیف ۵۰٪ و بالاتر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هزینه ارسال کالای مرجوعی به چه صورت است؟

در اینگونه موارد هزینه بازگشت کالا به عهده نوادو می‌باشد:

  • در صورت مغایرت محصول ارسال شده با محصول ثبت شده، هزینه بازگشت آن به عهده نوادو می‌باشد.
  • زمانی که کالای خریداری شده دارای نقص و یا اشکالی باشد، کالا مورد بررسی کارشناسان قرارمی‌گیرد و در صورت تایید، هزینه بازگشت کالا به عهده نوادو می‌باشد.

در موارد زیرهزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می‌باشد:

  • تعویض سایز محصول
  • تعویض مدل محصول
چندبار می‌توان یک کالا را تعویض کرد؟

تنها یکبار فرصت مرجوع و تعویض کالای خریداری شده وجود دارد.

فاکتورهای تعویضی، امکان تعویض مجدد ندارند.

نکات مهم در مورد ارسال کالای خریداری شده

در ایام فروش ویژه با توجه به حجم بالای سفارش‌ها، امکان ارسال کالاهای خریداری شده با تاخیر وجود دارد.

زمانی که کالای شما مشتریان گرامی با پست ارسال می شود، پس از ارسال کد مرسوله، مسئولیت پیگیری بسته پستی برعهده خود مشتری می‌باشد.